22 de maig 2012

La Penya Gastroalpina Inch Inch, fent-se "Les Dames"

Dissabte 19/05/2012 s'ha tornat a reunir la Penya Gastroalpina per conquerir la ferrada de Les Dames.

Com l'altre vegada quedem al "bareto", aquest cop a Collbató, per fer el cafetó inicial i entrar en matèria. Després de fer petar la xarrada amb tres companys nous, el Carrasco, el Juanma i l'Ivan (aixó comença a tenir magnitud) ens dirigim cap a l'aparcament del clot de la Mònica on farem els preparatius i verificarem que no ens falti el mes important: l'Isostà ("Isostà que te cagas").

Format rústic d'envàs d'Isostà.



Fem l'aproximació cap a la ferrada i abans del primer ressalt ens fotem el bocata acompanyat del "Isostà" per agafar forces, que ens faran falta!!!






Moment de preparatius i verificació de tot l'equip.
Sobre tot l'Isostà.



Les primeres passes de la ferrada ja ens anuncien que Les Dames no son tan "femenines"...




- Com que faciletes Les Dames, eh?...




- Vaja "bolos", no els deixo anar ni de conya!!!




- Ai, que si tibo més em faré caqueta!!!




- No ha sigut res, falsa alarma. Uff!!!





- Sempre em deixeu l'última...No hi ha dret !!!




- Dons ara jo la primera, àle!!!




- Uiiii, quin pati. Si o se m'espero per l'última !!!




- S'ha colat i ara es queixa, je je je.




- No ens separem, millor totes juntetes !!!




- Ara si que l'hem fotut, aquí si que s'ha de tibar de debó!!!




- No se per que em dius res tonta, que m'espantes!!!




Menys mal que el Jordi, l'Eva i el Pep del Muntanya ens tenien preparada la recompensa.

Com sempre un menú dietètic a base de vegetals, hidrats de carboni, proteïnes i suc de civada aromatitzada amb lúpol per fer-ho baixar.

- Com ens cuidem!!!



Ara ja sabem que es fer-nos "Les Dames".

Ji, ji, ji.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada